Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Άλμα εις μήκος


-Μπαμπά, μπαμπά, ο Κουκοδήμος θα πάει στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου;
-Ποιος τα λέει αυτά, αγόρι μου;
-Οι βουλευτές της Ν.Δ., μπαμπά μου. Λένε ότι καλύτερα να το γυρίσει στο άλμα εις μήκος.
-Δεν έχουν και άδικο, εδώ που τα λέμε.
-Και, ρε μπαμπά, θα τα καταφέρει να εκπροσωπήσει την Ελλάδα απροπόνητος;
-Εε όχι και απροπόνητος, αγόρι μου. Εδώ πήδηξε από τον Κλαδά με ένα κυβερνητικό αλματάκι στο Σ.Δ.Ο.Ε.. Εκεί του άπλωσαν πέντε εκατομμύρια αφορολόγητα ευρώ σε μήκος και τα πήδηξε με την πρώτη. Ύστερα πήδηξε από τον κήπο στην ταράτσα τού Τριανταφυλλόπουλου με ένα φιλικό άλμα. Στο τέλος - τέλος, κατάφερε και πήδηξε ολόκληρη τη Ν.Δ.. Μια χαρά προπονημένος είναι…
-Και αν δεν του επιτρέψει ο πρωθυπουργός- που είναι και θυμωμένος μαζί του- να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς;
-Θα κατέβει ανεξάρτητος, αγόρι μου.
-Και αν πάρει το χρυσό; Τι θα παίζουν τα μεγάφωνα στο στάδιο, ρε μπαμπά;
-Το soundtrack από το «Νονό», αγόρι μου!!

4 σχόλια:

aritirion είπε...

to skitso poios to zografise?

St. Parastatidis είπε...

Ελένη Παράκη λέγεται η κοπέλα που μου κάνει τα σκίτσα. Φιλόλογος στο επάγγελμα. Φίλη καλή, σημαντική βοήθεια...

St. Parastatidis είπε...

Ελένη Παράκη λέγεται η κοπέλα που μου κάνει τα σκίτσα. Φιλόλογος στο επάγγελμα. Φίλη καλή, σημαντική βοήθεια...

ll είπε...

para poli orea ta skitsa.
dinoune mia dinamiki sta arthra sou.
Sinxaritiria